miércoles, 27 de octubre de 2010

miércoles, 13 de octubre de 2010

UNIVERSITAT DE PARES




D'así poc, comença el nou curs de la Universitat de Pares, así us deixe el díptic per informar-vos.


Animeu-se i apunteu-se!


CURS 2010-2011

Ja hem començat el nou curs, aquest any tenim algunes novetats, una d'elles és el nou horari, serà intensiu durant tot l'any, és a dir, tant sols al matí. L'altra novetat, és que tindrem dos dies de portes obertes en l'IES Bocairent, en els quals, els tutors dels vostres fills, després de la reunió que tindrem els pares, ens ensenyaran tot el centre, és una oportunitat per conèixer bé totes les instal·lacions on els nostres fills, estudien i passen la major part del dia. Els dies serán el 18 i 19 d'octubre, de totes maneres, en la convocatòria de la reunió, posarà bé detallat el dia i hora. Ens veiem d'aquí a uns dies a l'IES, bon curs per a tots. AMPA

miércoles, 30 de junio de 2010

fi de curs IES

UNA GRAN FESTA

Una gran festa, la que vam gaudir, el passat dijous 24 de juny, en l’ IES Bocairent. Van acudir un gran nombre de pares i mares, molts professors en les seues respectives famílies, tots junts, vam gaudir de l’acomiadament dels alumnes de 2n de Batxillerat i 4t d’ESO.
El acte va ser presentat per Gustavo (cap d’ estudis) de forma molt desenfadada, la directora del centre Alícia Mafé, va dirigir unes paraules a tots els alumnes i presents, on va convidar a pujar a l’escenari a l’alcalde, també present en el acte.
Es va fer entrega dels diplomes de 4t d’ESO, del PQPI i de 2n de Batxillerat, Mª Eugenia, la tutora de 2n de BAT, és va dirigir unes paraules molt emotives, seguidament és va fer entrega dels premis de les paelles, microcontes i fotografia matemàtica.
La segona part de l’acte, va ser el concert de la banda i cor de l’institut, recent creada amb alumnes i professors, dirigida per el professor de música Ramiro, on va composar una marxa cristiana per a l’ IES Bocairent, amb el seu nom. La lletra va ser escrita per xiquetes de 2n A, (Àngela Asensio, Anna Mataix, Sara Sempere, Ester tormo i Ana Vicedo), amb la col•laboració de Conchi Ferre.
Per últim, vam ballar unes xiquetes de 4t ESO, oferint-nos un final espectacular, el sopar va estar amenitzat per un DJ professional.
L’enhorabona a tots els alumnes de l’ IES Bocairent, en especial als de 2n de Batxillerat, que emprenen un nova etapa en la seua formació acadèmica.


AMPA IES Bocairent

MATRÍCULA CURS 2010/11


jueves, 24 de junio de 2010

FESTA FI DE CURS

Informem a tots els alumnes i familiars de l'IES Bocairent, que aquesta vesprada serà la festa de fi de curs ¡¡Animeu-vos!! De segur que ho pasarem d'allò més bé.