martes, 3 de noviembre de 2009

LA REGIDORA NOELIA VANYO COMUNICA A L'A.M.P.A.


El proper dijous dia 5 de novembre de 17 a 18 hores i al bar de la joventut, tenen organizat un taller d'oci en xarxa i seguretat a internet. Poden anar amb els seus fills i és gratuït.

martes, 13 de octubre de 2009

SUSI LA TREBALLADORA SOCIAL DE L'AJUNTAMENT INFORMA:

Vull dir-vos que els propers dies 27 i 29 d'octubre, de 19,00 a 21,00 hores al'I.E.S. es realitzarà el Taller Especialitzat Familiar: "Principales conflictos durante la adolescencia", organitzat per la FEPAD (Fundació per a l'estudi, prevenció i assistencia a les drogodependències) organitzat per la Conselleria de Sanitat. Seria com una segona part del que es va fer l'any passat. Va estar molt be i espere que enguany continuen amb el mateix nivell.

martes, 6 de octubre de 2009

jueves, 1 de octubre de 2009

jueves, 24 de septiembre de 2009

EL DEFENSOR DEL PUEBLO EN TU CLASE

La institució constitucional del Defensor del Pueblo, en colaboració amb la Fundació de Drets Humans de la Comunitat Valenciana y l'organizació Globalizació dels Drets Humans, convoca el concurs escolar Defensor del Pueblo, on els vostres fills i filles poden participar, consulteu el link:

EL DEFENSOR EN TU CLASE
http://enclase.defensordelpueblo.es/