martes, 13 de octubre de 2009

SUSI LA TREBALLADORA SOCIAL DE L'AJUNTAMENT INFORMA:

Vull dir-vos que els propers dies 27 i 29 d'octubre, de 19,00 a 21,00 hores al'I.E.S. es realitzarà el Taller Especialitzat Familiar: "Principales conflictos durante la adolescencia", organitzat per la FEPAD (Fundació per a l'estudi, prevenció i assistencia a les drogodependències) organitzat per la Conselleria de Sanitat. Seria com una segona part del que es va fer l'any passat. Va estar molt be i espere que enguany continuen amb el mateix nivell.

martes, 6 de octubre de 2009

jueves, 1 de octubre de 2009

jueves, 24 de septiembre de 2009

EL DEFENSOR DEL PUEBLO EN TU CLASE

La institució constitucional del Defensor del Pueblo, en colaboració amb la Fundació de Drets Humans de la Comunitat Valenciana y l'organizació Globalizació dels Drets Humans, convoca el concurs escolar Defensor del Pueblo, on els vostres fills i filles poden participar, consulteu el link:

EL DEFENSOR EN TU CLASE
http://enclase.defensordelpueblo.es/

martes, 15 de septiembre de 2009

domingo, 9 de agosto de 2009

miércoles, 29 de julio de 2009

LA PLATAFORMA CELEBRA LA SENTENCIA DEL TSJCV



Les entitats integrants de la Plataforma destaquen que aquest és un èxit més de la comunitat educativa i anuncien que si no hi ha un gir en la política educativa el 8 de setembre tornarà a convocar mobilitzacions. “Ara sabem a més que la línia encetada per la Conselleria no és viable tampoc jurídicament i per tant no ens anem a aturar”


LA PLATAFORMA CELEBRA LA SENTENCIA DEL TSJCV I INSTA A CAMPS A DESTITUIR FONT DE MORA ABANS DE SETEMBRE


La Plataforma per l’ensenyament públic s’ha reunit aquest matí per valorar la situació després del nou revés sofert pel govern Camps, aquest colp provinent del TSJCV respecte al recurs contenciós administratiu presentat per CCOO en tant l’assignatura d’Educació per la Ciutadania. La Plataforma valora que “aquest és un nou èxit de la comunitat educativa, en favor del rigor i la qualitat de l’ensenyament”.


Des de la Plataforma es valora que “després de l’èxit de les mobilitzacions durant tot el curs i la decisió del TSJCV, el president de la Generalitat, Francisco Camps, no té altra eixida que remodelar l’equip de la Conselleria d’Educació i modificar una política educativa marcada per la gestió antidemocràtica, la crispació i manca de recursos”. La comunitat educativa ha recordat al president que “ha de respondre a la seua responsabilitat de govern, deixar de banda el seus afers personals amb la justícia i donar resposta després d’un any de crispació i manca de consens”.


Més mobilització per a l’inici de curs


La Plataforma ha recordat que si el president Camps no canvia la crispació per la negociació i acords amb la comunitat educativa, tornaran a les mobilitzacions a partir de l’inici de curs. En aquest sentit, s’està preparant un manifest d’adhesió per als centres escolars i un acte unitari per al 8 de setembre. “El Govern de Camps ha suspès el curs, i a setembre tornarà a repetir tot el procés de mobilització, ara sabem a més que la línia encetada per la Conselleria no és viable jurídicament i per tant no ens anem a aturar”.