viernes, 13 de marzo de 2009

28 D'ABRIL VAGA GENERAL DEL SISTEMA EDUCATIU


La Plataforma es planta i convoca el 28 d´abril vaga en l´ensenyament
"Els punts del manifest per a millorar l´ensenyança pública no han sigut concretats per l´Administració educativa, i els resultats de la negociació són insuficients, insatisfactoris i inacceptables. Per tant, convoquem a la vaga general del sistema educatiu públic el 28 d´abril", va resumir anit Gemma Piqué, presidenta de la Confederació de pares de l´escola pública i portaveu de la Plataforma per l´Ensenyament Públic que anit va trencar públicament les negociacions que mantenia amb la Conselleria d´Educació des que es va tancar el conflicte per l´intent d´imposar l´Educació per a la Ciutadania en anglés, al desembre.
Després de quatre hores ininterrompudes de reunió els tres grans sindicats -CC OO, STEPV i UGT- que integren la Plataforma junt amb els pares d´alumnes, les associacions professionals de directors de Primària i Secundària, els inspectors d´Adide i Escola Valenciana van arribar a la conclusió que el procés negociador amb la conselleria que dirigix Alejandro Font de Mora només té un tancament possible: la convocatòria d´una vaga general en tots els nivells del sistema educatiu públic no universitari.
"No hem pogut arribar a cap acord sobre el canvi en la política educativa del PP, per tant la Plataforma es veu obligada a convocar de nou a la comunitat educativa a mobilitzar-se, després que haguérem ajornat la vaga del 17 de desembre", va rematar Piqué.
La Plataforma va prendre esta decisió després que el STEPV i la federació d´ensenyança de UGT avançaren un dia abans el rebuig del document oficial presentat el passat 5 de març per la secretària autonòmica d´Educació, Concha Gómez, perquè no concretava pràcticament ni la mitat dels 13 punts que van portar a la desconvocatòria de la vaga general del passat 17 de desembre.
EL PAíS, 13 de març de 2009

miércoles, 11 de marzo de 2009

XARRADA CIUDADANIA

El dijous dia 12 de març hi ha una xarrada sobre l'assignatura de ciutadania, en el IES JOSE SEGRELLES D'ALBAIDA. Sera a les 7,30 de la vesprada en el salò d'actes de dit institut, i la xarrada estara a carrec d' Olga Muñoz, encarregada de la secretaria de formació de FAPA VALENCIA.
VOS ESPEREM A TOTS.

miércoles, 4 de marzo de 2009

TAULA REDONA D'EDUCACIO

MESA REDONA D’EDUCACIÓ
“NOUS REPTES DE LA
FORMACIÓ PROFESSIONAL”
DIJOUS 5 DE MARÇ, A LES 19’30
AL SALÓ D’ACTES DE L’IES “POU CLAR”
D’ONTINYENT
Intervenen:
MIQUEL SOLER GRÀCIA
Director General de Formació Professional del Ministeri d’Educació,
Política Social i Esports.
RAFAEL GISBERT ALBUIXECH
Director de l’IES “JAUME I” d’Ontinyent.
JOANA RUFINO VALOR
Directora de l’IES “L’ESTACIÓ” d’Ontinyent.
MIQUEL VANYÓ GIRONÉS
Director de l’IES “POU CLAR” d’Ontinyent.
JUSTA ARANDA ÚBEDA
Alumna del Cicle Formatiu Superior en Prevenció de Riscos Laborals.
Modera:
XELO RODRIGUEZ GRAMAGE
Secretària d’Educació del PSPV-PSOE d’Ontinyent

lunes, 2 de marzo de 2009

HOMENATGE A PILAR MOLINA BENEYTO


BOCAIRENT
Benvolgudes companyes:el 7 de març a les 19 hores, al Centre de la Joventut de Bocairent, recordarem a la nostra companya, amiga i lluitadora feminista Pilar Molina Beneyto, que ens va deixar fa ara un any.
L’acte l’organitza l’Ajuntament de Bocairent amb la col·laboració de Dones i Homes Lliures i amics i amigues de Pilar. Vos esperem

viernes, 27 de febrero de 2009

L'ASSOCIACIÓ UNIÓ MUSICAL BOCAIRENT PREPARA LA GRAVACIÓ DE 2 CDS


L'ASSOCIACIÓ UNIÓ MUSICAL BOCAIRENT PREPARA LA GRAVACIÓ DE 2 CDS
L'Associació Unió Musical Bocairent es troba immersa en la preparació dels 2 CDS que ha de gravar pròximament. El primer en gravar-se serà un recopil·latori de la música més significativa dels Mosqueters, així com peces escrites per a capitans de la filà. La gravació estarà patrocinada per Caixa Ontinyent.
La segona gravació és de música de José Rafael Pascual Vilaplana, on participaran totes les bandes que han estat dirigides pel mestre. La nostra banda interpretarà 3 peces en aquest CD.
Publicado por Olga i Nan en 13:50 0 comentarios

miércoles, 25 de febrero de 2009

CONVOCATÒRIA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA





Els que estiguen interessats a assistir que ho comuniquen al president (Santi).


SETMANA DE LA DONA 2009





DEL 21 DE FEBRER AL 12 DE MARÇ DEDICADA A PILAR MOLINA BENEYTO

lunes, 23 de febrero de 2009

¿Qué otras cosas nos estaremos perdiendo?

Un violinista en el metro Tomado de El Club de la Efectividad. The Washington Post. Un hombre se sentó en una estación del metro en Washington y comenzó a tocar el violín, en una fría mañana de enero. Durante los siguientes 45 minutos, interpretó seis obras de Bach. Durante el mismo tiempo, se calcula que pasaron por esa estación algo más de mil personas, casi todas camino a sus trabajos.Transcurrieron tres minutos hasta que alguien se detuvo ante el músico. Un hombre de mediana edad alteró por un segundo su paso y advirtió que había una persona tocando música. Un minuto más tarde, el violinista recibió su primera donación: una mujer arrojó un dólar en la lata y continuó su marcha.Algunos minutos más tarde, alguien se apoyó contra la pared a escuchar, pero enseguida miró su reloj y retomó su camino.Quien más atención prestó fue un niño de 3 años. Su madre tiraba del brazo, apurada, pero el niño se plantó ante el músico. Cuando su madre logró arrancarlo del lugar, el niño continuó volteando su cabeza para mirar al artista. Esto se repitió con otros niños. Todos los padres, sin excepción, los forzaron a seguir la marcha.En los tres cuartos de hora que el músico tocó, sólo siete personas se detuvieron y otras veinte dieron dinero, sin interrumpir su camino. El violinista recaudó 32 dólares. Cuando terminó de tocar y se hizo silencio, nadie pareció advertirlo. No hubo aplausos, ni reconocimientos.Nadie lo sabía, pero ese violinista era Joshua Bell, uno de los mejores músicos del mundo, tocando las obras más complejas que se escribieron alguna vez, en un violín tasado en 3.5 millones de dólares. Dos días antes de su actuación en el metro, Bell colmó un teatro en Boston, con localidades que promediaban los 100 dólares.Esta es una historia real. La actuación de Joshua Bell de incógnito en el metro fue organizada por el diario The Washington Post como parte de un experimento social sobre la percepción, el gusto y las prioridades de las personas. La consigna era: en un ambiente banal y a una hora inconveniente, ¿percibimos la belleza? ¿Nos detenemos a apreciarla? ¿Reconocemos el talento en un contexto inesperado?Una de las conclusiones de esta experiencia, podría ser la siguiente: Si no tenemos un instante para detenernos a escuchar a uno de los mejores músicos interpretar la mejor música escrita, ¿qué otras cosas nos estaremos perdiendo?
Moltes gracies a Maria Silvestre Alcaraz