miércoles, 4 de marzo de 2009

TAULA REDONA D'EDUCACIO

MESA REDONA D’EDUCACIÓ
“NOUS REPTES DE LA
FORMACIÓ PROFESSIONAL”
DIJOUS 5 DE MARÇ, A LES 19’30
AL SALÓ D’ACTES DE L’IES “POU CLAR”
D’ONTINYENT
Intervenen:
MIQUEL SOLER GRÀCIA
Director General de Formació Professional del Ministeri d’Educació,
Política Social i Esports.
RAFAEL GISBERT ALBUIXECH
Director de l’IES “JAUME I” d’Ontinyent.
JOANA RUFINO VALOR
Directora de l’IES “L’ESTACIÓ” d’Ontinyent.
MIQUEL VANYÓ GIRONÉS
Director de l’IES “POU CLAR” d’Ontinyent.
JUSTA ARANDA ÚBEDA
Alumna del Cicle Formatiu Superior en Prevenció de Riscos Laborals.
Modera:
XELO RODRIGUEZ GRAMAGE
Secretària d’Educació del PSPV-PSOE d’Ontinyent

lunes, 2 de marzo de 2009

HOMENATGE A PILAR MOLINA BENEYTO


BOCAIRENT
Benvolgudes companyes:el 7 de març a les 19 hores, al Centre de la Joventut de Bocairent, recordarem a la nostra companya, amiga i lluitadora feminista Pilar Molina Beneyto, que ens va deixar fa ara un any.
L’acte l’organitza l’Ajuntament de Bocairent amb la col·laboració de Dones i Homes Lliures i amics i amigues de Pilar. Vos esperem

viernes, 27 de febrero de 2009

L'ASSOCIACIÓ UNIÓ MUSICAL BOCAIRENT PREPARA LA GRAVACIÓ DE 2 CDS


L'ASSOCIACIÓ UNIÓ MUSICAL BOCAIRENT PREPARA LA GRAVACIÓ DE 2 CDS
L'Associació Unió Musical Bocairent es troba immersa en la preparació dels 2 CDS que ha de gravar pròximament. El primer en gravar-se serà un recopil·latori de la música més significativa dels Mosqueters, així com peces escrites per a capitans de la filà. La gravació estarà patrocinada per Caixa Ontinyent.
La segona gravació és de música de José Rafael Pascual Vilaplana, on participaran totes les bandes que han estat dirigides pel mestre. La nostra banda interpretarà 3 peces en aquest CD.
Publicado por Olga i Nan en 13:50 0 comentarios

miércoles, 25 de febrero de 2009

CONVOCATÒRIA ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA





Els que estiguen interessats a assistir que ho comuniquen al president (Santi).


SETMANA DE LA DONA 2009





DEL 21 DE FEBRER AL 12 DE MARÇ DEDICADA A PILAR MOLINA BENEYTO

lunes, 23 de febrero de 2009

¿Qué otras cosas nos estaremos perdiendo?

Un violinista en el metro Tomado de El Club de la Efectividad. The Washington Post. Un hombre se sentó en una estación del metro en Washington y comenzó a tocar el violín, en una fría mañana de enero. Durante los siguientes 45 minutos, interpretó seis obras de Bach. Durante el mismo tiempo, se calcula que pasaron por esa estación algo más de mil personas, casi todas camino a sus trabajos.Transcurrieron tres minutos hasta que alguien se detuvo ante el músico. Un hombre de mediana edad alteró por un segundo su paso y advirtió que había una persona tocando música. Un minuto más tarde, el violinista recibió su primera donación: una mujer arrojó un dólar en la lata y continuó su marcha.Algunos minutos más tarde, alguien se apoyó contra la pared a escuchar, pero enseguida miró su reloj y retomó su camino.Quien más atención prestó fue un niño de 3 años. Su madre tiraba del brazo, apurada, pero el niño se plantó ante el músico. Cuando su madre logró arrancarlo del lugar, el niño continuó volteando su cabeza para mirar al artista. Esto se repitió con otros niños. Todos los padres, sin excepción, los forzaron a seguir la marcha.En los tres cuartos de hora que el músico tocó, sólo siete personas se detuvieron y otras veinte dieron dinero, sin interrumpir su camino. El violinista recaudó 32 dólares. Cuando terminó de tocar y se hizo silencio, nadie pareció advertirlo. No hubo aplausos, ni reconocimientos.Nadie lo sabía, pero ese violinista era Joshua Bell, uno de los mejores músicos del mundo, tocando las obras más complejas que se escribieron alguna vez, en un violín tasado en 3.5 millones de dólares. Dos días antes de su actuación en el metro, Bell colmó un teatro en Boston, con localidades que promediaban los 100 dólares.Esta es una historia real. La actuación de Joshua Bell de incógnito en el metro fue organizada por el diario The Washington Post como parte de un experimento social sobre la percepción, el gusto y las prioridades de las personas. La consigna era: en un ambiente banal y a una hora inconveniente, ¿percibimos la belleza? ¿Nos detenemos a apreciarla? ¿Reconocemos el talento en un contexto inesperado?Una de las conclusiones de esta experiencia, podría ser la siguiente: Si no tenemos un instante para detenernos a escuchar a uno de los mejores músicos interpretar la mejor música escrita, ¿qué otras cosas nos estaremos perdiendo?
Moltes gracies a Maria Silvestre Alcaraz

viernes, 20 de febrero de 2009

D. Emilio Calatayud Pérez EL JUTGE EXEMPLAR


Obrim nova secció en este Blog amb imatges de vídeo i qui millor per a començar que amb D. Emilio Calatayud "El jutge exemplar" aconsellem veure estos vídeos, els quals ens han de fer reflexionar com a pares.


Emilio Calatayud Pérez
(Ciudad Real, 22 de diciembre de 1955) es un magistrado español, juez de menores de Granada conocido por sus sentencias ejemplares.
En
2007 ha publicado el libro "Reflexiones de un juez de menores".
Entre las sentencias que han salido en los medios están:
Una condena a 100 horas de clases de informática a un joven que había
crackeado varias empresas granadinas provocando daños por 2000 ..
100 horas de
servicio a la comunidad patrullando junto a un policía local por haber conducido temerariamente y sin permiso.
50 horas dibujando un
cómic de 15 páginas, en el que cuenta la causa por la que le condenaban.
Visitas a la planta de
traumatología de Granada por conducir un ciclomotor sin seguro.

martes, 17 de febrero de 2009

EXPOSICIO DEL FOTOGRAG JOAN PORREDON







LA VIDA ÉS UNA CORDA QUE NOSALTRES NUEM

El projecte nuSnu és això: visualitzar la concreció d'unes converses entre la persona participant i el fotògraf. Les claus usades per conformar la imatge són ben simples: la corda representa la vida i els nusos les experiències vitals, ja siguin viscudes, desitjades, positives, negatives... mentre que el cos nu es representa a si mateix. Per tant, som davant unes imatges que parteixen d'una veritat biogràfica per tal d'arribar a una altra veritat: la de la lectura lliurement interpretada pel receptor.

Tot aquest procès creatiu està afinant la idea d'editar un llibre. Per això, es presenta nuSnu com un projecte obert on hi tenen cabuda totes les persones que desitgin compartir algun aspecte de la seva vida, de la seva personalitat, i algunes hores de sessió fotogràfica amb l'autor del projecte. Si és del teu interès, tant com per participar-hi, només cal que t'hi posis en contacte per mitjà d'aquest qüestionari.

Viure aquest projecte és una experiència engrescadora. Haver compartit aspectes de la vida d'altres persones ha estat, i és, molt estimulant. Aconseguir fer de tot plegat una fotografia és, sens dubte, emocionant.

La nuesa i els nusos ens igualen.


Joan Porredon

sábado, 14 de febrero de 2009

El Blog ha superat les 1000 entrades. ¡ Moltes gracies!



Este Blog creat el 4 de desembre del 2008 ha superat les 1000 entrades, moltíssimes més de les previstes.
Ens felicitem i agraïm la seua confiança, MOLTES GRÀCIES!