miércoles, 29 de enero de 2014

FESTES DE MOROS I CRISTIANS A BOCAIRENT.

Desde l'AMPA IES Bocairent, volem desitjar unes bones festes a tots els bocairentins i a tots aquells que ens visiten, que gaudisquen d'unes magnífiques festes de Moros i Cristians.
                                         Vítol al patró Sant Blai!!!!!


programa de festes

domingo, 19 de enero de 2014

XERRADA SOBRE ADICCIÓNS.

Vos informe que el proper dijous 23 de gener a les 19'30 hores, Loreto Belda, de la UPC de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida impartirà a Bocairent una xerrada on explicarà el resultat de l'ultim estudi sobre substàncies realitzat a la Vall.

Mostrando CARTELL UPC.jpg

lunes, 13 de enero de 2014

2ª sessió formativa de L'ESCOLA DE PARES I MARES 2013-14.

El pròxim dia 25 de gener del 2014 a les 11:00 hores en el Saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, D. Emilio Calatayud, Jutge-Magistrat del Jutjat nº1 de menors de Granada, impartirà la segona sessió de la II Edició de l'Escola de Pares i Mares, titulada "Familia i escola: punts de trobada".
www.cece.gva.es/escola-pares
Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

miércoles, 18 de diciembre de 2013

FELICITACIÓ DE NADAL.




  
CARTA ALS REIS

Escolteu,estimats Reis,
no tindríeu pas mail?
Potser al Face us puc trobar?
D'agafar paper i llapis
me'n voldria estalviar,
perquè l'Orient és molt lluny i,
si les cartes tarden tant
com al poble en arribar,
em fa por que per Nadal 
no les haureu rebut pas,
i a la fi m'hauré quedat
plantat amb un pam de nas!

Ja ho sé que envieu als patges, 
poseu bústies pel carrer,
i als grans centres comercials
teniu clons que ho fan molt bé.
Però ara hi ha l'Skype, 
tenim tots tarifa plana i, 
malgrat que estem en crisi,
ens envien SMS 
sempre que ens dóna la gana!

No entenc que amb la vostra mágia
estigueu tant antiquats.
Ja ho sé que a la vostra terra
hi ha conflictes a grapats,
però per dur regals a montons
sempre us heu espavilat!

Ja que sovint féu cabal
de tots els nostres desitjos,
us convide a tots plegats
a la meua red social.
Si m'accepteu com amic
us publicaré l'evento
per allà els vols de NADAL.

Vet aqui que podreu saber
tots els que pensen venir,
i això us farà estalviar
comprar regals perquè si.
I, donat que estem en crisi,
en tindreu prou per la bici
o potser pel meu patí.

Això si no et duen carbó!
M'escridassa fort la mare
entrant a l'habitació.

Els deures estan per fer 
i la sopa està glaçada.
Tanca l'ordinador 
i vine d'una vegada!


L'AMPA IES Bocairent, vos desitja molt bones festes i un 2014 carregat d'esperança, pau i feliçitat!!!