jueves, 8 de septiembre de 2011

ALIANZA EDUCATIVA

Un nou projecte educatiu del amic Oscar González, que té per finalitat millorar les relacions entre famílies i l'escola. "ALIANZA EDUCATIVA".alianza educativa.

martes, 5 de julio de 2011

NOTA INFORMATIVA DE LLIBRES

NOTA INFORMATIVA RELACIONADA AMB ELS LLIBRES DE
HISTÒRIA I CASTELLA DELS CURSOS PRIMER I TERCER D'ESO:

L'editorial ha canviat aquests llibres de text per al proper curs,però s'ha compromés a entregar gratuïtament els llibres d'historia i castellà modificats, als alumnes que repetixen curs.
Per tant, els alumnes que repetisquen primer o tercer, hauran de comunicar-ho a la direcció del centre per tal que sol-liciten els esmentats llibres a l'editorial.


L'AMPA

llistat de llibres de tex curs 2011-2012

llistat llibres de tex.

lunes, 4 de julio de 2011

festa fi de curs IES Bocairent


festa fi de curs IES Bocairent

FI DE CURS

El passat 28 de Juny,va finatlizar el curs escolar,en una magnìfica vesprada,que van gaudir pares,alumnes i professors. Es va fer entrega dels diplomes de 4t d'ESO, del PQPI i de 2n de Batxillerat. Els tutors corresponents,van dirigir unes paraules molt emotives als alumnes i de seguida s'entregaren els premis al concurs de fotografia matemàtica, concurs de paelles i com a novetat,premis als millors expedients acadèmics, els cuals van recaurer en el 1ºcicle a Alejandro Tomas,del 2ºcicle a Raquel Tormo, del 3ºcicle a Vicent Asensio i del PQPI a Josep Ferre.
L'enhorabona a tots els premiats.
Tambè van gaudir del concert de la banda de l'institut, en homenatge a Ramiro, mestre de mùsica del curs passat, on per desgràcia, va faltar el mès passat.
Per finalitzar, vam veure un audiovisual,creat per els alumnes del PQPI i desprès es van fer una picaeta per arredonir la vesprada. L'enhorabona a tots els alumnes de l'IES Bocairent, en especial als de 2n de Batxillerat, que emprenen una nova etapa en la seua formació acadèmica.


L'AMPA

miércoles, 22 de junio de 2011

FESTA FI DE CURS

Está arribant el fi de curs,per la qual cosa us informem que el proper divendres 24 de Juny es la entrega de notes i també es podran arreplegar els sobres de la matrícula del curs 2011-2012,abonant 5€.
Per a la reclamació de notes,seran el divendres, a partir de les 12h i el dilluns durant tot el matí.
El dia 28 de Juny a les 20:00h,será l'acomiadament dels alumnes de 2n de Batxillerat,4t d'ESO i PQPI,amb l'entrega de diplomes a tots els alumnes dels esmentats cursos.
També s'entregaran els premis als alumnes guanyadors del concurs de paelles,del concurs de fotografia matemàtica i com a novetat,premis als millors expedients acadèmics.
I com no,tindrem un concert de la banda de l'institut,en homenatge a Ramiro.
Més tard gaudirem de la projecció d'audiovisuals d'algunes de les activitats realitzades al llarg del curs.
L'AMPA del centre,oferirá una picaeta per a tots els assistens, al finatlizar el acte.
Esperem la vostra assistència.

AMPA

martes, 21 de junio de 2011

Universitat de Pares

Recordar,que demà dimecres 22 de Juny,será la ùltima sessió del curs de la Universitat de Pares.